دوتریوم: کشف و کاربردها در شیمی آلی ، نمای کاملی از کشف 2H یا هیدروژن

دوتریوم: کشف و کاربردها در شیمی آلی ، نمای کاملی از کشف 2H یا هیدروژن سنگین ، ایزوتوپ هیدروژن پایدار را با پروتون و نوترون در هسته خود ارائه می دهد. این اثر به معرفی ایزوتوپ ، کشف آن ، خصوصیات فیزیکی ، نامگذاری و ترکیبات رایج می پردازد و همچنین کاربرد آن را در شیمی آلی از طریق نمونه های کلاسیک و اخیر ادبیات بررسی می کند. سرانجام ، این کتاب یک فصل را به دوتریم در شیمی دارویی و اثرات بیولوژیکی اکسید دوتریم ، معروف به D2O اختصاص داده است.پوشش منحصر به فردی را که در جاهای دیگر یافت نمی شود و در یک کار کوتاه اختصاصی قابل دسترسی ارائه می شود ، فراهم می کندش از 75٪ از حملات شبکه به لایه برنامه وب اختصاص دارد. این کتاب هک ها ، آموزش ها ، تست های نفوذ و نمایش گام به گام را برای متخصصان امنیتی و توسعه دهندگان برنامه های وب برای دفاع از آسیب پذیرترین برنامه های خود ارائه می دهد.گروه یانکی تخمین می زند که بازار محصولات و خدمات امنیتی برنامه های وب از 140 میلیون دلار در سال 2002 به 1.74 میلیارد دلار رشد کند.رای دستیابی به انعطاف پذیری بیشتر اطلاعات و افزایش قابلیت همکاری استفاده می کند ، برای نسل بعدی اینترنت آماده شوید.توسعه دهندگان را به ابزاری که برای استفاده از نسل بعدی اینترنت لازم است مجهز می کند
این کتاب درک کاملی از XML ، عنصر سازنده چارچوب .Net به توسعه دهندگان وب می دهد
شامل برنامه های عملی و واقعی با استفاده از XML
پشتیبانی بی نظیر تحت وب: خوانندگان می توانند پیوندهای دقیقه ای ، مقالات سفید و تجزیه و تحلیل را به مدت دو سال در آدرس های الکترونیکی  دریافت کنند.
توسعه .Net Web Services با XML خوانندگان را با پایه و اساس بستر .Net آشنا می کند. این کتاب تاریخچه ، برنامه ها و نحوه پیاده سازی زبان نشانه گذاری قابل گسترش در چارچوب دات نت مایکروسافت را پوشش می دهد. در حالی که درک کاملی از نحوه استفاده از این بلوک ها برای ساخت هر وب سایت یا سرویس به خوانندگان ارائه می شود ، در حالی که درک کاملی از چگونگی استفاده از این بلوک ها برای ساختن هر وب سایت یا سرویس ، به خوانندگان ارائه می شود.
نویسنده Michael Cross سخنران بسیار متقاضی است که به طور منظم ارائه برنامه های وب را در کنفرانس های برجسته ارائه می دهد از جمله:  ، امنیت اطلاعات ، کنفرانس های RSA و موارد دیگر
این کتاب امنیت برنامه وب را توضیح می دهد ، اینکه چرا باید در چرخه عمر در توسعه و تضمین کیفیت به آن پرداخته شود و تفاوت آن با سایر انواع امنیت اینترنت. علاوه بر این ، این کتاب روش ها و فن آوری هایی را که برای توسعه ، آزمایش نفوذ و انتشار یک برنامه وب امن ضروری است ، بررسی می کند. از طریق بررسی نقض های اخیر برنامه های وب ، این کتاب روشهای پر کاربردی را که هکرها برای اجرای حملات وب با استفاده از آسیب پذیری های رایج مانند SQL Injection ، Cross-Site Scripting و Buffer Overflows در لایه برنامه استفاده می کنند ، نشان می دهد. با نگاهی عمیق به تکنیک هایی که هکرها برای بهره برداری از برنامه های وب استفاده می کنند ، خوانندگان برای محافظت از محرمانه از تجهیزات بهتری برخوردار می شوند.
شامل اطلاعات عملی و مثالهایی در مورد استفاده از دوتریم (D یا 2H ، هیدروژن سنگین) در سنتز آلی
شرح مفصلی از کشف و کاربردهای دوتریوم در صنعت دارو ارائه می دهدز اجزای اساسی تغذیه نوزادان ، از جمله آنهایی هستند که زودرس متولد شده اند ، به این معنا که نمی توانند توسط ارگانیسم نابالغ سنتز شوند و بنابراین باید در رژیم غذایی تأمین شوند. شیر مادر حاوی این مواد است ، اما بسیاری از شیرخشک های تولیدی نوزاد این نوع مواد را ندارند.
تصور بر این است که عدم وجود LCPUFA در رژیم غذایی بر رشد مغز و شبکیه تأثیر دارد و احتمالاً منجر به ناهنجاری در عملکرد شناختی و بینایی می شود. تحقیقات چند رشته ای قابل توجهی برای بررسی این پیشنهاد انجام شده است. رژیم های غذایی فاقد LCPUFA با فرمول های مکمل یا با شیر مادر مقایسه شده اند.
نتیجه گیری از این تحقیق توسط گروهی از پزشکان متخصص اطفال ، متخصصان تغذیه ، کارشناسان علوم بینایی و دانشمندان علوم رفتاری در یک "کارگاه دابینگ" که در اواخر فوریه 1997 در ایالات متحده برگزار شد ، مورد بررسی انتقادی قرار گرفت. کل گروه ، قبل از کارگاه در مورد آنها نظر دادند ، و سپس به طور کامل در مورد آنها بحث شد. بنابراین ، فصل ها و تفسیرهایی که در اینجا منتشر می شوند ، روند گسترده تری از بررسی معمول را تجربه کرده اند.


[ بازدید : 26 ]
[ جمعه 28 خرداد 1400 ] [ 17:13 ] [ محمود صدوقیان ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]