طراحي مجتمع تجاري روژه ساختمان جدید Fondo

طراحي مجتمع تجاري هدف از این پروژه ساختمان جدید Fondo است، یک مرکز رفاهی عمومی چند منظوره جدید واقع در زمینی که قبلاً توسط بازار فعلی Fondo اشغال شده بود. این ساختمان در یک منطقه شهری متراکم، با شبکه جاده ای پراکنده و با فضاهای آزاد عملاً وجود ندارد.طراحي مجتمع تجاري تأسیسات عمومی موجود بعداً در ساختمان های مسکونی گنجانده شده است و بنابراین مکان های منحصر به فرد مربوط به آنها را اشغال نمی کند. ساختمان جدید فوندو یک ساختمان چند منظوره است که هدف آن پاسخگویی به نیازها و نیازهای شهر متراکم است.طراحي مجتمع تجاري هدف آن تمرکز همزمان - در یک ساختمان واحد - عملکردهای مختلفی است که معمولاً در شهر پراکنده هستند و در طبقه همکف به هم متصل می شوند. هدف این ساختمان افزایش سطح طبقه همکف، تکرار کیفیت یک طبقه همکف در هر سطح، در توسعه عمودی است.
پروژه ساختمان جدید Fondo در فضای داخلی خود سطوح مختلف موجود بین خیابان های اطراف خود را جمع آوری می کند. این ممکن است از طریق اتصالات مختلف بین کاربری ها و فضاها، یک مسیر داخلی را که امکان استفاده از آن را به عنوان بخشی از فضای عمومی فراهم می کند، فراهم کند.طراحي مجتمع تجاري بنابراین، این ساختمان به یک مرکز عمومی، میدان و خیابان تبدیل می شود. در سطح عملکردی، ساختمان محله ای را با جمعیتی عمدتا مهاجر تجهیز می کند. طبقه همکف در سطح رامبلای محله فوندو بازار را قرار داده است. سوپرمارکت در طبقه اول از رامبلا واقع شده است که مطابق با طبقه همکف از خیابان پشت است. یک رمپ بزرگ، انگار یک خیابان است، دسترسی به مهد کودک و کتابخانه را می دهد.
فضاهای تجهیزات - مهدکودک و کتابخانه - دارای فضاهای فضای باز محوطه سازی شده و خصوصی شده خاص خود هستند. ساختمان چند منظوره ارائه خدمات تجهیزات به کل منطقه و همچنین محل ملاقات همسایگان است. کل ساختمان دارای سیستم های بیوکلیماتیک غیرفعال است تا نیاز به تهویه مطبوع و برق را کاهش دهد.طراحي مجتمع تجاري یک سازه فلزی متشکل از خرپاهای چهل متری وجود دارد. ازاره ای با تیرهای بتنی -در کف بازار-، با تکیه گاه تیرهای پی به طول 9 متر، فضای دیافانی بازار را فراهم می کند و سازه فوقانی را نگه می دارد.
صفحات بتنی: متر پیش ساخته.  ما یک پالت مواد ظریف ایجاد کردیم که به حس لوکس بودن به روشی فوق مدرن برای این مرکز خرید آینده‌نگر اشاره دارد.» - Kenny Kinugasa-Tsui، یکی از بنیانگذاران Bean Buro
«این در مورد ایجاد تعادل بین تجربه پویای خرید با مناطق استراحت آرام بود. ما راحتی شخصی کاربران را با محیطی بصری و نورانی که آرامش بخش اما در عین حال جذاب است، در اولویت قرار دادیم.» - لورن فور، یکی از بنیانگذاران Bean Buro
مختصر: زیبایی شناسی تازه برای نسل جدیدی از مشتریان
از ما دعوت شد تا یکی از شیک ترین مراکز خرید هنگ کنگ را بازسازی کنیم.طراحي مجتمع تجاري این مرکز خرید به دلیل شلوغی با جوانان محلی و گردشگران مشهور است و به دلیل هویتی تازه برای حفظ نام تجاری خود به عنوان یک مرکز خرید الهام بخش برای نسل جدیدی از مشتریان بود. طراحی ما بر روی مناطق گردش عمومی مرکز خرید، از جمله مناطق استراحت و دستشویی متمرکز بود.
روایت: رفاه در عصر رسانه های اجتماعی
با الهام از فرهنگ رسانه های اجتماعی در عصر فناوری اطلاعات، مفهوم ما ایجاد یک تجربه فضایی جذاب بود که حس سرگرمی و شوخ طبعی را تحریک می کند. ما طرح جدیدی را برای تمام مناطق استراحت و دستشویی برای مرکز خرید در هر طبقه پیشنهاد کردیم، جایی که مشتریان در محیطی راحت که تازه، مینیمال و ظریف است احاطه شوند.
فرآیند: تعریف تجمل در دنیای علمی تخیلی
ما با تیم مشتری کار کردیم تا تجربه جدیدی از مشتری را کشف کنیم که به محیط پر انرژی و مجلل خرده فروشی که مرکز خرید ارائه می دهد پاسخ می دهد. این طراحی مفهوم لوکس را دوباره تعریف می کند. فرآیند خلاقانه به فیلم‌های کلاسیک در زمینه زرق و برق، مانند صبحانه در تیفانی اشاره می‌کرد،طراحي مجتمع تجاري اما با فیلم‌های فناوری مانند بلید رانر تلاقی کرد.
راه حل: شعارهای انسانی
ما تابلوهای راه‌یابی جدیدی طراحی کردیم که از شکلک‌های رسانه‌های اجتماعی و شعارهای طنز آمیز (مانند «یک فلامینگو در گله کبوتر باشید») الهام گرفته شده‌اند تا «لحظه‌های اینستا» را برای بازدیدکنندگان ایجاد کنیم تا سلفی بگیرند و در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این در مورد ایجاد حس جامعه، اشتراک گذاری و تعامل بود.
مواد: زیبایی شناسی ظریف و تازه  
پایان مواد کلیدی یک شیشه رنگی با جلوه های دو رنگ برای ایجاد یک تجربه پدیدارشناسانه است. رنگ ها بسته به زوایای دید تغییر می کنند. نور مخفی تمام دیوار شیشه ای را شستشو می دهد تا بدرخشد. نتیجه فضایی است که زودگذر و شاعرانه به نظر می رسد. محیط معماری مینیمالیستی است، با رنگ‌های قهوه‌ای خاموش و صورتی دیوار که مکمل رنگ‌های شیشه‌ای دو رنگ است. لهجه های مجلل در قاب های فلزی برنزی برای مجموعه ای از آینه های گرد گنجانده شده است.
تیم بین بورو: لورن فوره، کنی کینوگاسا-تسوی، ایزابلا دوکولی، جیجی کوانگ، لیزا چین


[ بازدید : 16 ]
[ يکشنبه 16 آبان 1400 ] [ 5:21 ] [ محمود صدوقیان ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]