وجود ابتکارات تغییر ، علیرغم بسیاری از کتابهای موجود در بازار که به طور جداگانه

 وجود ابتکارات تغییر ، علیرغم بسیاری از کتابهای موجود در بازار که به طور جداگانه به مباحث رهبری و مدیریت تغییر می پردازند ، این موفقیتها اغلب ناکام می مانند ، توسعه رهبران تغییر در یک جلد مختصر به س allال بسیار مهم چگونگی توسعه رهبران تغییر موثر که باعث ایجاد تغییر در زندگی سازمانی می شوند ، می پردازد. محصولات غذایی و آشامیدنی برای کودکان و نوجوانان یک بخش در حال گسترش بازار است که در ادبیات موجود به آن توجه چندانی نشده است. این کتاب با درک نگرانی های روزافزون در مورد رژیم غذایی و تغذیه در کودکان و تأثیر بالقوه آنها در مسائل مربوط به سلامتی مرتبط با تغذیه در زندگی بعدی ، سه جنبه گسترده در رابطه با تولید محصولات غذایی کودکان را شامل می شود: تغذیه و سلامت ، گزینه های غذایی کودکان ، و طراحی و آزمایش محصولات غذایی و آشامیدنی برای کودکان.موارد موضعی در تغذیه و سلامت قبل از بزرگسالان را پوشش می دهد ، بحث در مورد رژیم غذایی و رفتار و مشکلات سلامتی در حال رشد مانند چاقی کودکان و آلرژی های غذایی
انتخاب های غذایی کودکان ، پرداختن به تبلیغات غذایی و انتخاب مواد غذایی در کودکان و راهکارهایی که می تواند برای بهبود گزینه های غذایی کودکان مورد استفاده قرار گیرد را مرور می کند
طراحی محصولات غذایی و آشامیدنی برای کودکان ، با تأکید بر کار با کودکان و چگونگی انجام آزمایش را در نظر می گیرد
بخش اول شامل موضوعات اساسی در تغذیه و سلامت قبل از بزرگسالان است ، مانند نیازهای تغذیه ای ، نیازهای مصرف مایعات ، رژیم و رفتار و مشکلات رو به رشد قرن 20 مانند چاقی کودکان و آلرژی های غذایی. بخش دوم سپس به انتخاب مواد غذایی کودکان ، پرداختن به ارتقا food غذا و انتخاب غذا در کودکان و راهکارهایی که می تواند برای بهبود انتخاب مواد غذایی کودکان در داخل و خارج از خانه استفاده شود ، توجه دارد. سرانجام ، بخش سوم طراحی محصولات غذایی و آشامیدنی برای کودکان ، با تأکید بر کار با کودکان و نوجوانان برای طراحی محصولات غذایی و آشامیدنی ، و چگونگی انجام آزمایشات حسی و مصرفی با کودکان را در نظر گرفته است.
توسعه محصولات غذایی کودکان با همکاری تیم متخصص خود در زمینه همکاری بین المللی ، یک منبع ضروری برای دانشگاهیان و متخصصان صنایع غذایی است که کمک ویژه ای به توسعه دهندگان محصول که در بازار رقابتی کودکان کار می کنند ، است.
با ارائه راهنمایی های عملی دقیق ، چارچوب ها و ابزارهایی که عناوین رقبا فاقد آن هستند ، این کتاب نحوه راهنما به شما کمک می کند تا با چالش های تغییر روبرو شوید و مداخلات خود را توسعه دهید.
با توجه به تجربه واقعی نویسندگان در زمینه طراحی برنامه های توسعه و مربیگری رهبران تغییر ، توسعه رهبران تغییر به شما کمک می کند تا آمادگی خود را برای رهبری تغییر ارزیابی کرده و مهارت های لازم را برای موفقیت در پیشرفت ایجاد کنید.
با توجه به نظریه پیشینه اساسی ، از جمله زمینه معاصر رهبری تغییر و ملاحظات سازمانی گسترده تر که بر توانایی رهبری تغییر تأثیر می گذارد ، این کتاب با یک چارچوب اساسی برای استفاده و سازگاری توسط مسئولین توسعه رهبران تغییر به پایان می رسد.
با تلفیق قدرت علمی و تجربه مشاوره در صنعت ، پل آیتکن و مالکوم هیگز متخصصان ایده آل برای ترجمه تئوری دانشگاهی به رهبری و عملکرد منابع انسانی هستند.


[ بازدید : 19 ]
[ جمعه 28 خرداد 1400 ] [ 17:14 ] [ محمود صدوقیان ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]